Saturday, May 31, 2014

Berikut adalah antara aktiviti yang dijalanakan sepanjang 

kehadiran pelajar UITM puncak alam ke Homestay kami

Pertandingan Membuat  Orang-orang 





Setiap kumpulan diminta membuat satu patung orang-orang yang berfungsi untuk menghalau burung di kawasan sawah padi. 

Jom lihat hasilnya 














Selesai Aktiviti membuat orang-orang.. bermula pula aktiviti menangkap belut.. geli tak?? seronok lah.. 


Jom-jom... jauh ke nak jalan ni...

 tunggu--tunggu.. sape la buat jambatan tak siap ni..

 ular... eh.. belut la.. banyaknyeee


 hah.. apa lagi. tangkap sorang sekor bawak balik goreng.. sedaaap

 Panjat pelan2...



 Yang berdiri kat luar ni mana berani tangkap...

 ish... licin la pulak haiwan belut ni..

Peserta termuda..terhebat. Khabarnya berjaya menangkap lebih 12 ekor belut ..ecehecececeh...

Aktiviti berikutnya... Boling kelapa


 ke sana..kesana.. tu hala ke parit...


 Fuh... kena la.. kena la.. tak kena malu ooo

 1 2 3 4... eh takde yg jatuh pun.. knapa nak kira?


 jangan duduk atas buah kelapa dik... orang tua2 kata nanti......



 fuhhh... kena la...mcm tak berapa nak kena je...



Posing sketttt.....

Posing posing jugak.. acara kena teruskan.. acara berikutnya ialah menghasilkan beras untuk makan tengah hari.. caranya ?? jom tengok gambar

 



 Macam ni gayanya sempat ke nak di masak untuk makan tengah hari ni...


 tampi dik.. tampi... dah petang ni. bila nak makan??

  nampak gayanya tak makan la kita ni.. huhuhu..


ada lagi ke aktivitinya ? tunggu di PART 3...

Posted by Villa Gemilang Homestay On 8:33 AM No comments

0 comments:

Post a Comment

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube