Sunday, February 2, 2014

MATDINGUNUNG.BLOGSPOT.COM: FAMILY DAY GURU LELAKI DI KG SUNGAI HJ DORANI: Assalamualaikum semua..nak cerita sikit pasal family day yang aku anjurkan untuk cikgu-cikgu laki sekolah aku. Program outdoor aku dit...
Posted by Villa Gemilang Homestay On 6:39 AM No comments READ FULL POST

Wednesday, January 22, 2014

Posted by Villa Gemilang Homestay On 8:08 AM No comments READ FULL POST
Video hari keluarga yang dijalankan di homestay villa gemilang pada disember 2013 yang lepas. 


Sumber : Youtube
Posted by Villa Gemilang Homestay On 7:57 AM No comments READ FULL POST

Monday, December 30, 2013


 Gemilang Housestay hari ini menerima kunjungan seramai kira-kira 70 orang ahli keluarga Allahyarham Hj Othman dan Hjh Nawiah. Kehadiran mereka adalah untuk mengikuti program hari keluarga yang telah dirancang. Pelbagai aktiviti dilakukan selama mereka berada di Gemilang Housestay selama 2 hari 1 malam





Posted by Villa Gemilang Homestay On 6:16 AM No comments READ FULL POST

Sunday, December 8, 2013

Kalau datang ke Sungai Besar singgah lah ke Homestay kami. Menawarkan kediaman selesa dengan suasana kampung dan harga yang sangat berpatutan 




Jom..jom... Hubungi kami jika berminat
Posted by Villa Gemilang Homestay On 5:32 PM No comments READ FULL POST

Saturday, August 24, 2013

Villa Gemilang Homestay / Chalet D`Sawah padi ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua pelanggan kami. Maaf Zahir batin.. Bersempena hari raya, satu majlis kecil-kecilan telah diadakan bertempat di chalet kami. Pelanggan yang menginap di chalet diraikan dengan hidangan kuih muih dan juadah hari raya yang membuka selera... SELAMAT HARI RAYA 

 Juadah dihidang untuk tetamu... apa lagi.. jom makan... 

 sambil makan tu kena la sembang-sembang kan.. mengeratkan tali silaturrahim 





 alhamdulillah.. kami dah kenyang... jom balik jom... terima kasih tuan rumah....


Posted by Villa Gemilang Homestay On 6:32 PM No comments READ FULL POST
Pada 7 Julai 2013 yang lepas Villa Gemilang Homestay / Chalet D'Sawah Padi telah menerima kunjungan daripada satu keluarga yang ingin mengadakan majlis perkahwinan anak mereka di chalet kami. Tempahan telahpun dibuat 1 bulan lebih awal dan pihak kami telah bersedia dengan menyediakan keperluan untuk majlis berkenaan. Tema majlis ialah persandingan di tepian sawah. 

 
Perancangan telah dibuat, pelaksanaan telah disusun rapi.. Jom kita lihat gambar-gambar semasa majlis berlangsung.. 

Ketibaan rombongan pengantin ke Chalet 


Tenang... Sawah padi mula menguning..



Aktiviti pertama : Kita mancing dulu...

Berapa kereta dah ni.. semua dah sampai ke ? 



Khemah telah dipasang sejak awal lagi bagi menyambut kedatangan rombongan pengantin 















Makanan pun dah ada.. jom makan.. 




Pengantin lelaki dan perempuan bersama ahli keluarga 






Alhamdulillah.. dah selesai majlis..

Posted by Villa Gemilang Homestay On 3:55 PM No comments READ FULL POST
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube