Wednesday, August 20, 2014


TETAMU SEDANG MENJAMU SELERA
 TETAMU TIDAK KIRA BANGSA DAN AGAMA
SAMA-SAMA MENJAMU SELERA KETUPAT DAN RENDANG


 SALAH SATU KELUARGA BERGAMBAR 
DI HOMESTAY
 KELUARGA DARI FELDA KEDANGSA


KELUARGA NIZAM DARI KUALA LUMPUR




Posted by Villa Gemilang Homestay On 10:03 PM No comments READ FULL POST
Posted by Villa Gemilang Homestay On 9:24 PM No comments READ FULL POST
KELUARGA-KELUARGA BERHARI RAYA DI HOMESTAY VILLA GEMILANG CHALET D'SAWAH PADI
Posted by Villa Gemilang Homestay On 6:39 PM No comments READ FULL POST

Monday, August 18, 2014

SELAMAT DATANG KE VILLA GEMILANG HOUSESTAY


Posted by Villa Gemilang Homestay On 5:37 PM No comments READ FULL POST

Saturday, May 31, 2014

Selesai bab perah santan.. jom kita tangkap ikan. kat mana ?? 

 dalam bendang la.. mengagau la kita apa lagi...

 

JOMMM!!


 malas nak tulis panjang-panjang.. tengok lori pun dah teruja kan.. jom kila layan gambar-gambar sekitar aktiviti mengagau ni.. 




 ikan ke ular kau tangkap tu dik?






 ni tangkap ikan ke tangkap orang ??



 macam ada nampak ikan pari berenang-renang kat sini tadi... hah!! PARI??



 hebatnya aku boleh terapung atas air.. hebat.. hebat...


Mana..mana..mana.. kalau takde ikan, padi ni aku cabut bawak balik



 Lariii.. ada ikan jaws...




 Aduii... hancur padi aku (owner tidak kelihatan)







Dipercayai tangkapan terbesar yang diperolehi ialah seekor siakap seberat 2 kilogram... huhuhu... mana la ada siakap dalam bendang. 


Tamatlah sudah aktiviti yang di rancang. Kini sampai waktu untuk penyampaian hadiah kepada pasukan yang menang. pasukan yang kalah tengok je la.. 


















Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat, terima kasih sebab sudi mengunjungi housestay kami.. lain kali boleh datang lagi... ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa, tersilap kata. terima kasih... terima kasih... terima kasih... 


 



Posted by Villa Gemilang Homestay On 9:16 AM 1 comment READ FULL POST
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube