Friday, December 21, 2012


Pendaftaran pelajar perkhemahan unit beruniforn sksb  


sebahagian guru-guru sksb yang terlibat untuk pendaftaran  peserta



Cg Wahyu menunjukkan cara memasang khemah  kepada
peserta perkhemahan


Peserta unit Pengakap cuba untuk memasang khemah


 unit Puteri Islam kami punya khemah siap dulu he-he
 Peserta pengakap
 Peserta TKRS
 Ikhtiar hidup memasak telur dalam plastik  dengan tanah 
liat


Bila nak masak telor ni ha ?


Cg Ramli menunjukan cara mewarna batik yang sudah siap di canting



Cg Khairul dan kumpulannya sedang mewarna batik


 Peserta sedang mewarna batik yang disediakan



Batik yang hampir siap diwarna

Aktiviti ikhtiar hidup- Peserta sedang memancing ikan  



Aku dah dapat seekor ikan keli ha.ha.ha.



Aku pun dapat juga tengok ni besarkan.....


  Aktiviti merentas halangan - 
 Lompat jangan sampai jatuh pulak
 Peserta merentas parit/tali air untuk menyeberang
 Jangan takut dik tak dalam pun....pegang tai kuat-kuat ya
 Sejuknya air ni pacat ada tak ha !

 Tak takut pun aku sahut cabaran guru-guru
 Cepatlah sikit aku tak tau berenang ni....


Aktiviti memasak roti lilit.....nampak hitam legam je hangit la tu.... 


 Guru sedang menyediakan makan untuk peserta perkhemahan
bbq

yang ni dah masak ok angkat...

Posted by Villa Gemilang Homestay On 5:53 PM No comments READ FULL POST

Thursday, December 20, 2012















Posted by Villa Gemilang Homestay On 5:44 AM No comments READ FULL POST
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube